Hur de kan vara att hålla föredrag,

Hur man kan känna sig när man ska hålla föredrag , Vissa spelar clown och försöker få alla att skratta med en istället för åt en , För ingen vill ju bli utskrattad , . Vissa blir helt röda i ansiktet , Stammar lr tappar rösten ,svettas lr är hemma från skolan för att slippa , Medans andra inte kan sluta snacka . En del börjar skratta hela tiden ( hiihi ),
Jag själv blir helt röd i ansiktet och tycker det e jätte jobbigt att stå inför andra människor och prata , Jag vill inte ens sitta och prata inför männiksor tycker det 'är jobbigt att ha alla blickar rakt imot mig , Jag som annars e en social ,glad tjej som brukar kunna snacka har problem med att prata inför människor jag gått i samma klass med i 9 år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0