Jag har inte skrivit på så länge ,

Jag har inte skrivit på länge pga av att min pojkvän är här och jag har varit med hnm
så inte suttit lika mkt vid datan ,
Fyllde 15 år i söndags (:
Igår så råkade jag springa in i kanten till trappen så min tå på vänster fot pekade helt åt vänster
det har blivit mkt bättre men det e fortfarande inte bra , Idag va vi på danderyd från klockan 12 till 21
Asså det e helt sjukt hur länge man ska behöva vänta , såg massa människor med skador eftersom vi va på akuten ,
Tex en hade en fiske sak fast i handen .:/  
Dom sövde ner min fot och började dra i den asså den där läskiga nålen fick mig att nästan spy asså seriöst :/.
fett läskigt , Sen drog dom i lilltån som e bruten , och så sa dom att imorgon biti så ska dom snacka om att ja kanske behöver operera , Det e typ as läskit ? ..
Senast jag operade va jag lxm 6 år och det va att ja tog bort halsmandlarna :/ ,
För tydligen så va de ovanligt att de inte gick att fixa tån genom att bara dra i den så kanske ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0