Snart 5 ¨månader tillsammans

Kärlek är helt underbart , Svårt ibland & Sorglig ibland men man mår så bra av kärlek ,
Det började i Juli , Jag och mamma åkte in till stan för att vi skulle mötta Killen som mamma pratat med på internet Och hans son , Som jag bara sätt på bild och snackat med några dagar innan jag åkte till skåne , Men iaf  jag va jätte nervös eftersom jag tyckte han va så enormt snygg så va det väldigt nervöst och han va såå jävla gullig , När vi kom in till stan stog dom och väntade på oss och jag och mamma gick fram han satt i bilen och kom ut och hälsade artigt på mig och mamma , Jag tyckte han va så himla sööt , Jag hade solbrillor på mig för att jag va så nervös ( inte visa hur mina ögon ser ut ) Tillslut tog jag av dom och kollade på honom vi snackade lite men inte mkt eftersom jag va helt tyst ,Sen åkte vi till täby och åt ,Men jag fick inte sitta breve lr mittimot då :/ För att mamma och hans pappa satte sig i vägen  Och hans underbara lillebror som är 10 år . Sen stog jag och tittade jätte mkt på han , När vi kom ut så kramade han mig och viskade ska bli kul att träffas igen , Jag kände att jag verkligen gillade  honom redan då .Sen träffades vi och kollade på film hemma hos mig ( ensamma ) Och tillslut frågade jag på honom och han sa jag vill tänka på det eftersom jag bor så långt ifrån & för att vi precis träffats  , Jag kände att jag blev jätte ledsen för det men tänkte han sa inte nej .. nåra dagar efter sa han Ja , ! Och nu har vi nästan varit tillsammans i 5 månader , Han heter Christoffer Och e min pojkvän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0