American pie 1 .

Första American pie filmen  e ganska rolig lite snuskig , men väldigt rolig ,
Den handlar om 4 pojkar , som e oskuld och vill förlora den innan balen slutar ,.
Dom går på fester och dom går nästan överallt för att få den tjejen dom ska förlora oskulden med ,
En kille går till och med i en kör . Om jag måste välja vem av killarna som e snyggast e det fett lungt han som går i kören  , han e inte snygg , men han e snyggast , Jag bara längtar till att få se dom andra filmerna , ska köpa dom snart , Vet nån om dom e bra ?


Kommentarer
Postat av: impulz@pa

Haha american pie filmerna är bara bäst!

Jag tycker själv att den sista filmen Beta House är bäst, tror jag nog att många killar gör. I den första filmen fick man lixom va glad om man såg några bröst. I sista (Beta house) så ser man det nästan hela tiden + annat :)

Men filmen beta house är ändå riktigt bra sen får den ju ett stort PLUS av mig för att dom visar lite mer. Haha

2008-07-03 @ 16:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0