Hejj :)

Igår va ja fett trött  åkte x2000 själv , i 6 timmar typ och mina släktingar e typ fett sura , och ingen ringde ens och frågade om ja kommit hem:O ,Snacka om att man typ blir fett sur , Tänkte iaf att dom kunde ringa och kolla hur ja mådde.
Jag mötte mamma vid city terminalen , Asså min släkt sviker , " Jävligt bortskämd" asså , Jag fattar inte hur man kan säga vissa saker , Det va mkt mer saker , Och sist ja va där va för 2 år sen , Och liksom ja tänkte , att nu kanske de skulle bli bra , och liksom allt , Men nu vet ja inte ens om ja vill åka ditt igen , Säger inte att alla av dom va dumma , Men farmor och farfar , Farfar försökte skräma mig för att ja skulle åka hem ,
Men ja mådde jue fett dåligt , ! Liksom vad ska man göra :O

Kommentarer
Postat av: A.Danielsson

Är jag tillräckligt fin för dej?

2008-07-09 @ 18:25:20
Postat av: malin

Vet hur det känns :O Jag åkte hem från min släkt nu i måndags för jag bara inte orkade mer, och då blev dmo skitsura :S

2008-07-10 @ 12:51:50
URL: http://attitydtjej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0