Msn .

Från ungefär 8 och uppåt  använder folk msn . Och  om man t,ex har cam , så frågar killarna direkt  "vill du visa "
Och om man inte har cam , så säger dom "naken bilder" Säger inte att alla killar är så men ungefär 7/10 .
Varför kan man inte bara snacka som vanliga människor ?Finns säkert tjejer som frågar killar också så ska inte säga att inte tjejer gör det , Men betydligt mycket mer killar som gör de. Msn är en plats man ska kunna snacka med sina kompisar och okända ,Och man lär känna dom  , Man blockar om man inte gillar någon och tar bort om den inte snackar .Folk säger jämt man kan inte bli kär på msn , Och till dels så håller jag med ,Men det finns en chans att man får intresse för personen men att bli riktigt kär vet ja inte om man kan bli men de kan man bli när man träffas antingen klickar det ,Eller så tappar man känslorna direkt , Många förstår nog vad ja snackar om och känner igen sig , Vissa inte .

Kommentarer
Postat av: anna

håller med dig, alla killar är likadana, antingen så driver killen bara med en elr. så snackar han inte alls. Jag råkar mest ut för det första. kan man bara inte snacka?! oftast är det ända killen vill ha är ju typ att man ska visa sin kropp:/ så jävla irreterande.

2008-07-03 @ 12:59:35
Postat av: Krilla

jag håller med, men dom som är seriösa och vill snacka mycket finns de inte många av dom men jag säger inte att jag är den som är seriös hela tiden men de beror på vem man snackar med :) hare bra :)

2008-07-03 @ 17:04:35
Postat av: Adam

Vill du strippa för mig i camen? <3 PuZzz

2008-07-12 @ 17:30:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0