På lördag då drar jag , kmr hem om en vecka då typ.

Den här lördagen som kommer 5/6 , Så drar ja ner till borås och bor på hotel , vi ska åka till Skåne , Danmark och Tyskland,  Kmr bli fett kul (:  , Ska träffa mina kusiner jag inte typ träffat på 2 år , Så saknar dom fett mkt ,
Men nu ska träffar ja dom snart ju , Förutom att de e jobbigt att åka bil så långt , Men när man väntar på ngt bra
så kan man jue inte vänta för länge , Right ? Sen ska ja träffa farmor och farfar också <3 Som ja inte hlr träffat på 2 år ,
Eftersom dom också bor där . Kmr väll hem om en vecka lr ngt ,
Kmr sakna alla , Smsa ni som har mitt nummer
<3


Kommentarer
Postat av: toros

kul att träffa sin släkt,själv har jag inte träffat någon från min pappas sida eftersom dom bor i en liten by i turkiet ;)

2008-07-01 @ 21:17:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0