Har oxå sätt, The grudge, Darkwatter , Liftaren , Och flera ,

The grudge asså uwh vad jag hatar den , både 1an och 2an , För den
där lilla pojken e jue såå sööt .:O . hah , Men aja , han e fett läskig , Och
Mamman med sitt ljud asså uush , Kmr fortfarande ihåg typ hela filmen efter 1 halv år:O


Darkwater, Den e psykiskt jobbig , asså man tycker så synd om dottern , Och i slutet
e den bara sorlig , asså det e jobbigt. Annars e den ganska bra
.

Liftaren , Den handlar om en kille som står på väggen och liftar ,Och då tar en pojke (jim )
upp honom och sen så slänger han av honom för en sak , Och typ massa saker , Och sen så
letar han reda på honom varje gång men han gör aldrig ngt mot honom förutom att göra visa saker men , 


 Inte kul att berätta för mkt om filmen så vet typ inte vad jag ska säga för att det e jue inte kul för er om ni ska se den ,
Men alla 3 filmerna e bra



Kommentarer
Postat av: zarau

the grudge alltså, luv it, men jag hatar hur tvåan slutade... längtar ihjäl mig till trean :}



fast pressen och dem har överdrivit när de sagt att den tillhör en av de läskigaste filmerna, den är inte läskig, mer krypande...typ :P

2008-06-27 @ 00:18:33
URL: http://todaysshit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0