Heejsan ,

Ni får börja komentera lite mera , För att det e fett roligt att läsa bra komentareer , så kom igen <3
Jag tycker det e fucking roligt att blogga , speciellt när många besöker , :).
Hoppas ni fortsätter kolla in  .Tack <3  ,



Jag är 14 år snart 15 fyller den 10 aug , Bor 3 mil norr från sthlm i en liten förort, Som typ är ett skitställe igentligen ?
Jag ska börja 9an iår och har fett dåliga betyg , För att ja vart sjuk så mkt , Inte bra ,Så måste kämpa som fan för att få
bra betyg nu , Så tänk på det innan ni är hemma för mkt för att ni e sjuka, tex , För ont i huvudet lr magen , Det sabbar bara sen . Jag vill hålla på med försäljning för ja tycker det e såå himlans kul , Och var bäst på att sälja i klassen så
*stolt *Mina intressen är , sjunga , musik ,dansa ,  va me kompisar .Och mer saker ,
Inte så intressant kanske men det där e saker om mig , Puss <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Roligt att få reda lite om dig :)

2008-07-01 @ 08:24:15
URL: http://malinsunderbara.blogg.se/
Postat av: ariz

hej jah e oxxå så jävla trött på killar på msn som säjer att man ska vissa brösten elr fittan.

azzåw vah fan har dom inget annat att tänka på elr??

2008-07-03 @ 19:48:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0