Jag älskar verkligen dom här serierna

Det började med att jag gick in på åhlens och tänkte att ja ville köpa en film då ser ja One tree hill , Box sesong 1 ,
Tänkte att den kanske skulle vara bra , Och nu e det min favorit serie
Den handlar om Lucas , Nathan ( Tror ja de stavas) Brooke , Peyton , Och flera det e e verkligen en bra serie ,
Ni borde kolla in den (:
one tre gilla
En annan serie jag verkligen aldrig vill missa är såklart 
Den serien som handlar dom desperata hemma fruarna , Ngt man verkligen inte får missa (;
dd

En annan serie jag verkligen gillar är om en tjej som heter Melinda Gordon , Hon pratar med dom som
Har svårt att gå över till andra sidan , Alltså snackar hon med spöken , Den serien heter Ghost wishper och
är verkligen fett bra
Mw
En annan serie jag precis börjat kolla på är Gossip girl , Tycker verkligen om den serien
Om man gillar skvaller och att mkt saker händer så e det rätta serien för dig .

Kommentarer
Postat av: mygode

själv gillar jag gossip girl bäst :)

2008-06-17 @ 20:30:35
URL: http://mygode.blogg.se/
Postat av: nathalie

desperate housviwives ÄGER! de e mitt favoritprogram å så ere slut x_x bajjs :P

2008-06-18 @ 18:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0