Jag tror fan ja e klumpig (;

Heejsan  (;
Idag var det skola igen  slutar på fredag de såå jävla skönt .
Men har fortfarande inte hittat en klänning det e fett irreterande ,
Har hittat en jag gillar fett mkt , men venne om den duger (:
Fick veta att mitt hår e sönder blekt , skitkul :@
Asså , får väll skylla sig själv men det e fan gult nue :/
As fult , Ska tona de på tors , För att de här duger fan inte ,
Jag hade jue brunt förut och alla tyckte  de va fint så , Får bli det igen (:
Aja , Saken ja menar med rubriken är att jag e typ fett klumpig ,
Jag gör illa mig fan hela jävla tiden det e irre ,
Jag rev mig i ansiktet idag så fick ett sår där ,
Jippie ? Sen så  slog jag i foten i en träbit ,
Så den värker som inihelvete :/  Ajja ,
Har jue råkat tappa mitt glas saft i datan så den gick sönder
O , Min mobil gick sönder , Och min usb sak ,
Asså typ jag och elektriska saker e typ fett dåligt tsm ,
Som  att + och + inte funkar tsm ,
Nuue kollar jag på matchen mellan Svergie och grekland ,
Tror de blir 3-1 till något av lagen men aja 
Bara chansning (;

Kommentarer
Postat av: Anonym

2-0 blev det :)Enligt mig borde de va 1-0 till svergie för zlatan e bara överskattad. Han blev känd för han rammla o råka klacka in bollen i mål Hahahhaha! Det är ett skämt !

2008-06-11 @ 16:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0