Vadå Hårfärgs galen ,xd

Härom dagen , så sa dom till mig att mitt hår var helt sönderblekt ,
Inte precis förvånande eftersom ja färgat de typ 50 gånger ,
Så man kan väll säga att man får skylla sig själv .
Efter 5 blekningar på 2 dar så fick jag inte bleka håret mer
Och nu ska håret få" vila " Men eftersom ja inte fick blondera igen , Så
tonade dom brunt ,  Och när ja satt i salongen hade ja sa tråkigt så ja tog 2 as fula bilder på mig , men aja , Spelar ingen roll (:  Nu har ja hittat en frisör ja ska fortsätta ha oxå , För att hon va jätte trevligt och duktig ,
Nu ska ja snart gå till frisören och mötta mamma där , För hon håller på att göra blonderings slingor ,
Familjen hårfärgs galen , (;


Kommentarer
Postat av: ?

inte många som kommenterar, inte många som läser?

2008-06-18 @ 16:00:19
Postat av: Malin

Hoppas det blev fint :)

2008-07-01 @ 08:26:16
URL: http://malinsunderbara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0