19 / 5 - sjuk

Hej Hej ..
Nu sitter jag i soffan och skriver blogg, Märks kanske att ja skriver blogg , Men aja .
Jag e magsjuk , "jippie " as kul . lr inte . Ska nog gå till skolan imorgon , För jag e typ frisk .
Va magsjuk i helgen , Men nu mår ja ganska bra , Men har typ fått öron infektion :/ De suger ,
Aja nu ska ja inte  sitta och berätta hur dåligt ja mår, . Den här skolveckan e vanlig , Förra veckan och innan de var jue prao .Praoade på Dagis , Med 17 helt underbara små ungar , (: Men dom va väldigt jobbiga också,
Alla va så olika , Och vissa grät mer än 5 gånger per dag , Men det var verkligen en rolig upplevelse , Även att dagis inte är ngt jag vill jobba på när ja blir stor , Så e de roligt :) . Dom va väldigt olika personligheter , Men många av dom snackade på hela tiden , Kanske därför jag fått öron infektion (;
Aja. . Ska nog bara vila idag , Hare bra (:
Puss o Kram /Linda .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0