Hej (;

Har precis ätit , Det var gott (; hah , (;
Ajja , Vad händer ?
Jag sitter i soffan och tråkar ,
Jag e sååå jävla trött , så mina ögon går neråt (;
Åt sallad :) Ska snart äta paaj (;
Thats ´good (;
 Aajja (;
Tänkte skriva en lista på vad ja gillar för musik just nuu (;
Låtar som e värda att kolla in (;
24 timmar , Magnus uggla
1 gången , Magnus uggla (;;
Vet din mamma att du super , Det finns olika personer som sjunger men jag lyssnar med nazist gruppen Pluton svea
Och min favorit låt , When you say nothing at all <3
Gillar nuu Sol vind och vatten jätte mkt , Den esåå fiin (;
image6
Sommarn är här , (; Dags för Fett bra väder nue (;

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag gillar också den låten, When you say nothing at all

2008-05-29 @ 17:39:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0