Klart man dömmer `?

Hej Hej .
Varför snackar man skit om folk som , Ser anorlunda ut ? Som inte är som vi ? Vi kanske tycker de borde vara lättare om man såg ut som alla andra , Jag säger inte att ja aldrig snackar skit , För de e klart jag gör, Klagar nästan jäämt på hur folk ser ut , Men jag vet inte varför , Jag ser inte perfect ut , Men endå så klagar jag på andra ,
Och visst man kan säga , " det e klart jag ALDRIG snackar skit" men alla har jue gjort de nån gång ,
Ni behöver inte tycka som jag , Ni behöver inte tycka ja har rätt, Men bara ni respekterar vad ja tycker e de lungt .
Jag förstår bara inte varför man dömmer folk så fort , Innan man känner dom ? Visst om en tjej kommer och har as mkt smink då blir de genast , Typ " bitch " " fjortis " lr ngt , Sen om de kommer en tjej med svart hår och typ ser ut som en emo " då ba hahahahah Emo" Liksom vad e skillnaden mellan emo och fjortis ? Fjortisar har mkt smink  och typ oftast väldigt blont hår , Medans emo har , Svart hår och mkt smink , Vad e skillnaden igentligen ?
Förutom att de  fjortisdunk för fjortisar och Typ "Emo" musik för Emosar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0