Pamela .Bästavän<3

Saknar dig gumman , Fan ända sen dagis ,Kmr ihåg den dagen jag satt vid datan och var inne på pea,
Och såg din pea , Vi hade inte snackat på flera år då . Jag blev så himlans glad , Blev fan tårögd , Gumman bara de säger hur mkt du betyder , Asså .,Vi måste göra ngt nån dag , Saknar dig så mkt , Liksom mer än 10 års vänskap , Gumman ,Du betyder jätte mkt för mig , Även om vi inte träffats ofta , Nästan inget alls så ska du veta att du betyder allt för mig , Pamela gumman , <3 Du e såå snäll , Saknar tiderna med dig .


Kommentarer
Postat av: Pam

Aaaw! Förstår precis vad du menar! ´Vi hade förlorat kontakten helt, därför e man så himla glad att du srev på PA. Vi träffas inte så ofta, men det gör inget, för man vet endå att man har dig, att vår vänskap fortfarande håller. Saknar dig som fan...men vi måste göra nåt ngn dag! Älskar dig!

2008-05-19 @ 19:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0