Hej hej

Kom hem idag från min älskling .. Så småning om ska jag åka till honom på Höstlovet !!!!!
Det e fan hemskt att åka ifrån hnm lr att han åker ifrån mig , Hoppas verkligen dom får köpa huset här i åkersberga!
Lxm fan va nice :D
Fyyfan va konstigt det har varit med mig , Typ trött hela tiden om jag lägger mig ner håller jag på att somna:S ..
Lxm somnar direkt.. Och vaknar assa tidigt , Inte såå kul.. dagen började med att jag och älskling vaknade typ samtidigt , kollade på film och bara låg och kramades , Sen så typ skulle hans pappa och hans pappas tjej gå ut och gå och undrade om vi ville följa med men det ville vi inte så vi låg och myste , och åt typ chips *fniss* haha ;d
Såå jävla mysig dag i Lördags , vi gick ute i marstastrand . lr va det heter , och hade as mysigt det blåste ngt otroligt mkt men va as mysigt hoppade från berg till berg och massa roliga saker , Sen klantade jag mig som vanligt gjorde illa mig ,sen fick jag 3 fucking fina blommor av älskling :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0