hej hej .

Sjuk igen , Typ helt förskyld  va på akuten inatt och tog blodprov , Men jag hade typ inge blod att ta i , Hon skulle tagit i min arm men eftersoma tt det inte gick så fick hon ta i handen som gör så jävla piss ont .. Så har både blåmärken i armen och handen , Fick stanna hemma idag för min konstiga hals :S som gör ont även att ja tagit bort mina halsmandlar när jag va 6år , Och det första dom frågade när vi kom in på akuten va , Kan du andas , För dom trodde typ att ja hade en alergisk reaktion .. fett läskigt . Eftersom jag tkr de e as läskigt , Men iaf det kliade i min hals as mkt , Det gör de inte nu , Lr lite , Men de gör ont och jag e aaaas förskyld:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0