Hej hej .

As kul , min tå blir bara cpigare och cpigare , Börjar undra om det va någon menning att operera den ,.
Men dom på sjukhuset tyckte ju det, Fick åka in mittinatten igår , till akuten för jag fått en inflamation i lilltån ,
hela foten e röd och gör jätte ont att gå på , det e så himlans jobbigt , man vet inte vad som kommer hända ,
Sen går mamma och säger saker som man inte ens tänkt på ,Som att det kan bli en böld .. Och då måste dom tydligen skära upp den , ! jätte kul :O.. jag blir bara mer orolig typ hela tiden .. Och det gör ont när jag går så jag får typ hoppa på ett ben , mamma vill kolla på min lilltå hela tiden vilket jag förstår , vem e inte orolig lxm:s ..
Hon har tillochmed förbjudit mig att gå typ , för att det inte ska bli värre , Förstår de.. För lxm.. Den e helt röd .
Min läkare hade värsta fina namnet :) , "LINDA" , tyckte de va fett kul , det va en helt konstig tant igår på sjukhuset oxå som vimsade runt och ba får ja lägga mig ner här , och här och här , man ba okej ? Lite läskigt iaf,.
E fortfarande sjuk och kmr missa ännu mer iskolan vilket suger piss för jag kmr få världs dåliga betyg ,:/:'( , Och eftersom det är 9an e jag typ dööd ... :'( , Har Hemkunskaps prov på måndag hoppas verkligen jag kan gå då :( .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0