Hejj hejj :)

Hej Hej ,
Min dag såg ungefär ut såhär ,
Snacka med min älskling på morgonen när jag går till skolan och nästan börja gråta när jag lägger på för att jag saknar honom så.. Sen så går jag in på lektion ,Först säger ja hej till dom andra men . sen såå,, Sen har jag massa lektioner och det e blabla bla snack inne i klassrummen och det blir inte mycket gjort , Sen så när skolan slutat så går jag direkt till kören och sjunger , Idag lätt jag fan som en kråka som tappade rösten , hahah :) ,
Men iaf, Jag försökte och det e huvudsaken , Sen bestämmde jag madde och matilda att sjunga solo tsm ,
Vet inte vilken låt än men det ska vi komma på . Och imrogon ska jag till läkaren och fixa med foten , Sen ska jag till en annan läkare klockan 15  jätte kul *inte *


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0