Jag mötte en kille som heter Christoffer ,<3

En dag så när min mamma satt och snackade med en kompis på hennes msn så skulle hon tydligen visa en bild på mig för killens son , Då fick självklart jag se en bild på honom också och han va så jävla underbart söt , Jag började snacka med honom på msn och började tycka han va enormt trevlig ,Killen mamma pratade med skulle upp till stockholm och skulle ta med sig sina två söner Christoffer och Jonathan ,När mamma och jag kom till östra och skulle gå och mötta dom så bara kände jag hur nervöst det va det pirrade i magen och jag var så jävla "HONOM SKA JAG HA"
Vi hade bestämmt att vi skulle åka till skansen och umgås där och ju mer jag snackade med honom ju mer började jag gilla honom han va så enormt söt och så himlans gullig , Man såg på honom att han inte va som alla andra killar ,
Sen gick den dagen och jag satt och tjatade om honom hela dagen hemma , Och mamma och pappa blev helt crazy ,
Dagen efter skulle vi träffa dom igen och ju mer jag såg honom ju mer började jag gilla honom , Sen kom mamma med ideen att mamma och hans pappa skulle gå ut & att jag och Christoffer kunde se film hemma hos oss , Både jag och christoffer gillade ideen , Och det blev tisdag och tillslut kysstes vi som jag så himmlans länge väntat på, Eftersom jag va så himlans blyg så vågade jag inte fråga om vi skulle bli tsm , Så tog jag min mobil och skrev in det och gav mobilen till honom , Och fick till svar " jag vill lära känna dej mer " jag kände hur rädd jag blev över att han skulle säga nej , men tänkte jag måste ta chansen jag älskar den här killen , Både Christoffer och jag ville att han skulle sova hos mig en annan dag också men hans pappa sa nej till det men när Christoffer gick ut från våran lägenhet så vände han sig om kysste mig och sa , Jag svarar (JA) på frågan, Mitt hjärta började bulta som inihelvete och jag kände att jag blev helt varm och jag bara skuttade runt av lycka , Det va den lyckligaste dagen i mitt liv den 18/ 7 , sen så dagen efter träffades vi på naturhistoriska museemet , och vi satt typ och kysstes hela tiden , Kommer aldrig glömma den dagen , Mamma och jag kom typ försent för att mamma tycker att det går så fort att åka till stan för henne gör det ju de men ..: Och jag va jätte nervös och höll på att tappa skorna för att dom va förstora , Och sen hade ja klänning på mig när vi kommer upp ser jag Christoffer och hans familj stå där , Och jag blev typ överlycklig började gå fram till honom och vi typ  kramades och jag blev helt röd i ansiktet typ, Sen skulle vi kolla på en sån där film inne på cosmonova , Och när de blev mörkt så satt vi typ och kysstes hela tiden , Sen åkte vi till stan och jag spillde min läsk över hans byxa där nere på kanten , *klant * Sen sov han hos mig , Sen åkte dom hem på lördagen :( , Sen efter en vecka kom han tillbacka och stannade länge vilket gjorde in födelsedag till en toppen dag fick en jätte fin guldkedja av honom som jag jämt har på mig ,. Dagen efter min födelsedag så bröt jag lilltån och på tisdagen åkte vi in till akuten och stannade där hela dagen , På torsdagen fick jag operera och första gången när ja vaknade såg jag mamma som höll i min hand Och det jag sa  va jag mår bra jag vill hem sen somnade jag , andra gången jag vaknade såå sat tmin älskade pojkvän där och höll i min hand ,
Sen åkte han hem :/ , Men sen kom han tillbaka förra helgen det va världens bästa helg , tills när han åkte hem:'( , Då blev jag sjuk .. & saknar honom jätte mycket nu , Så det jag och Christoffer väntar på nu är att mina föreldrar ska säga att jag får åka till honom nästa vecka .Han bor i alingsås vilket e jäätte långt ifrån mig ,
Älskar honom , Han e den enda för mig . han e den som får mig sväva på rosa moln ,
Hitta den killen du inte kan leva utan , Och den killen som älskar dej även hur du än ser ut ,
Det har jag iaf gjort *stolt *

Kommentarer
Postat av: Pam

aaaw! jag e så jävla glad för din skull :) <33 kärlek e så jävla härligt när det håller <3

2008-09-25 @ 21:34:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0