METAALLL BIIIT BORTA!!!:)

Metall biten ur tån är  äntligen borta gör lite ont ,:O
Men det värsta är att ja har feber och ont i halsen och hosta och allt annat jävla helvetes saker :(
Jag som verkligen såg fram imot den här veckan och sen ba . SJUK:O..
Jag ba snälla mamma får ja gå imorn ? hon ba nej för du har feber och är sjuk gumman ,
man ba men åååh , ? snälla bli frisk , så jävla jobbigt med feber ,
Såå himmlans kul idag på sjukhuset jag va typ halv hysterisk / rädd ,
Satt och garvade och grät hela tiden .. :/ ,
Och alla ba kollade jätte konstigt på mig , jätte lääääskih :/
Sen när jag kom in så låg jag mest och skrek och dom ba , ta de lungt linda vi har inte börjat ,
Sen fick jag lokalbedövning , EN STOR SPRUTA! !!! , vilket jag hatar mest på jorden , JIPpie :(
Jäätte läskigt , som spänner på de stället det gör ont , sen så fick jag vänta sen kom doktorn in och drog ut den:O
Han var faktiskt en jätte bra läkare , han ba skrattade när ja frågade ifall han gjort det förut , och ba väldigt många gånger . Då kände man siiig mkkkkt mer tryg :)
Sen berättade dom att jag kan börja använda VANLIG SKO DÄR IGEN !! , MEN ATT JA SKA TA DE LUNGT

Kommentarer
Postat av: Sanna

Grymt jobbig design, det går inte att läsa utan att få huvudvärk :s

2008-09-09 @ 17:07:59
URL: http://ssjolund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0