Min dag

 Va på åkersberga marknaden som alltid har samma saker varje år ,  Godis ,smycken , Kepsar Typ drakprylar , Kläder typ konstiga saker helt enkelt ,...
man träffar nåra man känner och sen typ inget , sen fick jag satans ont i foten av att gå också ..
Eftersom mamma förbjudit mig att gå så typ e det inget kul alls , sen dampar hon för att jag sitter och snackar
med min pojkvän i telefonen , men inte särkilt konstigt när man bor långt ifrån varandra..
Och jag älskar ju honom så jag har faktiskt rätt att snacka !,  Har en liten risk att få blodförgiftning i foten för att jag fick en inflamation , Vilket suger ,( SKA DET VA ALLT DET PISSET FÖR EN LILLTÅ?)   tkr iaf det e jätte jobbigt , imorgon ska jag hem till pappa igen ., Bor ju varannan vecka , Så då kmr jag hem till min lilla hund oxå :) , Som igentligen inte e så liten . Men endåå.. What ever (: , han e typ 8 tror jag :$ , Sen ska jag gå till skolan på måndag , och då har jag fucking hemkunskaps prov :'( ,*ledsen * Men aja blir kul att trräffa alla människor igen , även att alla inte är särkilt schyssta lr över huvudtaget sociala , men det e klart alla kan ju inte vara det , Och det e väll bra antar jag ..
Tror jag ska se film nu . Blir nog en Beck film men skriver nog mer idag , Sen ska jag nog snacka me min kära älskling Christoffer<33 , väntar på hans sms nu ,
Hade bra / Linda Linnros :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0