Så himmlans jobbigt ,

Att vara alergisk e typ det värsta , lxm .. man kan inte välja vad man ska äta ..
Och om man verkligen vill köpa något kan va något man redan ätit förut , men (kanske )
Så har dom gjort om förpackningen och det e "spår av nötter , Jordnötter , Mandel , "
Att inte bara kunna köpa vad som helst är inte det värsta , det värsta är att var man än är så när man äter något ,
så blir man ofta orolig för att de kan vara något i det endå , säger inte att alla är så , Men jag är såå ..
Jag blir jämt rädd för att jag ska få i mig något som jag kan " dö " av ,
Alla 3 sakerna som e farliga nu för mig är inte precis svårt att undvika , Det e bara nötter ägg och fisk ,
Men det var mycket mer saker när ja va liten , det går bort med åren , Men nötter ägger och fisk  alergi kommer jag alltid få leva med , Tänk när man ska ut på en bar och så har dom nötter där . och man känner lukten och att det börjar klia ,
Eller att nån i skolan äter nötter precis brevid och det börjat klia , man kan aldrig bestämma att andra inte får äta det bara för att man själv e alergisk , men man tycker att folk borde respektera det !
 ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0