Saknar dej älskling :/

Fyyyfan , det har gått typ 1 timme och 39 minuter sen min älskling Christoffer åkte hem , Och jag typ håller på att döööö,
Älskling jag saknar dej sooom inihelvete , Längtar verkligen till jag får åka till dej , :) , Älskling du och jag föralltid ,
Genom allt , Eld & vatten föralltid :) , Kan fan inte leva utan dej , Finns ingen sekund jag inte tänker på dej
Vad gör han , Hur mår han , , Det kmr alltid vara du och jag , Direkt när du åkte hem älskling , Så gick solen ner ,
Att vara utan dej är som att vara utan mitt hjärta , Det gör ont och känns som att jag ska dö ! 
CHRiSTOFFER JAG ÄLSKAR DEJ!!

Kommentarer
Postat av: Pam

jag vet hur det käns... så jävla jobbigt det här med långdistansförhållanden :( <3

2008-09-25 @ 21:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0